شنبه ۰۵ اسفند ۰۲

سوئیچ صنعتی

۳ بازديد


سوئیچ  صنعتی 
به اترنت صنعتی نیز معروف هستند. در ابتدای طراحی ، سوئیچ شبکه الزامات کاربردی شبکه صنعتی را در نظر نمی گیرد. بنابراین ، هنگامی که تجهیزات شبکه در زمینه صنعتی مستقر می شوند ، پایداری سوئیچ تجاری در مواجهه با محیط کار سخت به شدت به چالش کشیده می شود. در این راستا ، شبکه با قابلیت اطمینان ، ثبات و امنیت بالا بعنوان زمان تبدیل شدن به یک ابزار انتقال تبدیل شده اند که می تواند با محیط های پیچیده صنعتی سازگار شده و استقرار شبکه اتوماسیون صنعتی را تسهیل کند.

در محیط های صنعتی، یک نیازی وجود دارد که باید سوئیچ ها نیازی مشخص آماده شوند. سوئیچ صنعتی علی الخصوص برای اتصالات متفاوت شبکه همچون توزیع انرژی در شعبه های الکتریکی و همچنین نظارت و کنترل عملکرد دوربین های امنیتی استفاده می شوند.

سوئیچ های اترنت صنعتی اتصال شبکه را بین محیط صنعتی و application های شرکت های کسب و کار فراهم می کندو برای استفاده صنعتی ساخته شده اند.سوئیچ صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند در دماهای بسیار بالا و موقعیت های سخت و در چند موقعیت مکانی از طبقات شرکت گرفته تا کنترل ترافیک دوام بیاورند و قرار بگیرند.

 

سوئیچ های صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که در سخت ترین محیط های کاری مقاومت کنند ، با خط تولید گسترده و تنظیمات پورت انعطاف پذیر برای پاسخگویی به نیازهای طیف گسترده ای از برنامه های کنترل صنعتی. با توسعه سریع قدرت ، متالورژی ، پتروشیمی ، حفاظت از محیط زیست ، حمل و نقل ، ساخت و ساز و سایر صنایع ، تقاضا برای سوئیچ های اترنت صنعتی نیز در حال افزایش است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.