پنجشنبه ۲۱ دی ۰۲

ردیاب خودرو

۴ بازديد


امکانات ردیاب خودرو متفاوت و گسترده است؛ اما این قابلیت‌ها برای هر کدام از مدل‌ها ردیاب متفاوت بوده و یکسان نیست. از جمله ویژگی های بهترین ردیاب خودرو به موارد زیر می‌توان اشاره کرد.

  • کلید اضطراری SOS: برخی از ردیاب‌ها دارای کلید اضطراری SOS هستند که در مواقع ضروری و اضطراری با استفاده از این کلید اطلاعات موقعیت جغرافیایی صاحب خودرو برای سه نفر از نزدیکان که از پیش تعیین شده‌اند ارسال می‌شود.
  • شنود کابین از جالب‌ترین امکانات ردیاب خودرو: ردیاب‌های حرفه‌ای و پیشرفته دارای قابلیت شنیدن صداهای داخل اتاق خودرو را برای کاربر فراهم می‌کنند. صدا به‌صورت واضح قابل‌شنیدن است که در زمان سرقت ماشین کمک بزرگی خواهد بود.
  • سیستم آنلاین بهترین مارک ردیاب خودرو: ردیاب‌های خودرو به دودسته آنلاین و آفلاین تقسیم می‌شوند. ردیاب آنلاین امکان ردیابی خودرو را به‌صورت آنلاین و مشاهده موقعیت خودرو به‌صورت لحظه‌ای را فراهم می‌کند. ردیاب آنلاین برای ردیابی خودرو نیاز به اینترنت دارد.
  • باتری از ویژگی های بهترین ردیاب خودرو: در زمان خرید ردیاب باید به نوع باتری و ظرفیت آن توجه کرد. ردیاب‌ها دارای باتری‌های متنوع با ظرفیت‌های مختلفی هستند. میزان ظرفیت باتری ردیاب در قیمت آن تأثیرگذار است، هرچه ظرفیت بیشتر باشد قیمت نیز بالاتر می‌رود.
  • قابل‌استفاده بودن بهترین مارک ردیاب خودرو برای انواع خودرو داخلی و خارجی: بهترین ردیاب خودرو قابلیت نصب بر روی انواع خودرو چه داخلی ایران و چه خارجی مانند: پرشیا، ۲۰۶، سمند، دنا، رانا، پراید، کوئیک، ساینا، هیوندا، تویوتا، ماکسیما، سراتو و... دارد.
  • گارانتی معتبر: یکی از ویژگی های بهترین ردیاب خودرو داشتن گارانتی معتبر شرکتی و پشتیبانی تخصصی است.
  • اپلیکیشن کاربردی در اپ‌استور: بهترین مارک ردیاب خودرو بایستی اپلیکیشن کاربردی در اپ‌استورهای رسمی مانند گوگل‌پلی و اپ‌استور اپل داشته باشد تا به‌راحتی و بدون پرداخت هزینه‌های اضافی بتوان از آن استفاده کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.